Algemene Voorwaarden Herupa

Algemene Voorwaarden Herupa

Algemene voorwaarden van Herupa 



Verplichting van de ondernemer


1. Herupa zal de handelingen naar beste inzicht, kennis en vaardigheden uitvoeren. 

2. Herupa zal geen handelingen uitvoeren/verrichten dat buiten haar werkveld. 


Aanmelden


Aanmelden voor een reiki behandeling of cursus geschiedt na telefonische, persoonlijk of via het e-mail adres dat vermeld is op de website en Facebookpagina. Met uw aanmelding verklaart u op de hoogte bent van de algemene voorwaardes. 


Afspraak 


  1. Bij een verhindering dient de afspraak zo spoedig mogelijk te melden binnen 24H. Dit mag persoonlijk, telefonisch, via whatsapp en e-email. 
  2. Indien de client meer dan 15 minuten later is dan de afgesproken tijd, dan word de behandeling geannuleerd of ingekort. 
  3. Er word uitsluitend alleen op afspraak behandeld. Verschijnen voor het praktijk zonder afspraak heeft geen zin. 


Aansprakelijkheid


  1. Een reiki behandeling is geheel voor eigen risico.
  2. Herupa kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor lichamelijke en geestelijke klachten die ontstaan tijdens of na een reiki behandeling of cursus.
  3. Herupa behoudt zich ten alle tijden het recht om de tarieven en algemene voorwaarden te wijzigen en is uitgesloten van elke vorm van aansprakelijkheid. Herupa is niet aansprakelijk voor verlies, diefstal of beschadiging van persoonlijke eigendommen die de client heeft meegenomen naar het praktijk. 


Gezondheid


  1. Reiki helpt bij het ondersteunen van genezingsprocessen, maar het kan nooit ter vervanging dienen van medische behandelingen.
  2. Wanneer u onder behandeling bent bij een arts en of therapeut vanwege medicatie, (ernstige) ziekte, psychiatrische stoornis of huidaandoening of als er sprake ervan was in het verleden, dient u uw behandelde arts/therapeut toestemming te vragen om een behandeling in de praktijk herupa te ondergaan en dient u zelf voor aanvang van een behandeling herupa op de hoogte te brengen. 
  3. In het kader van een reiki behandeling zal er geen medische diagnose worden gesteld of in medische zin toegepast en voorgeschreven worden. 



Betaling


  1. Alle behandelingen worden direct na de uitvoering in het praktijk betaald te worden. Dit kan middels tikkie, contant of per bank.
  2. Alle cursussen worden vooraf volledig betaald.
  3. Als u het verschuldigde bedrag niet binnen 14 dagen na uitvoering van behandeling heeft betaald, word een eerste betalingsherinnering gestuurd. Dit bedrag bedraagt €5,-
  4. Voldoet de klant binnen 14 dagen na de tweede betaling herrinering niet het bedrag, dan is herupa zonder nadere ingebrekestelling gerechtigd incassomaatregelen te treffen en door derden te laten uitvoeren. 
  5. Alle buitengerechtelijke incassokosten die verband houden met invordering van de gedeclareerde bedragen komen ten laste van de client. De buitengerechtelijke incassokosten zijn vastgelegd op tenminste 15% van de hoofdsom met een minimum van €25
  6. Bij betalingsachterstand word verdere behandeling opgeschort totdat de klant de betalingsverplichting heeft voldaan.




Overeenkomst


Op elke overeenkomst tussen Herupa en de klant is het Nederlandse recht van toepassing. In het geval van uitleg van de inhoud en strekking van deze algemene voorwaarden is telkens de Nederlandse tekst bepalend. De versie die van toepassing is, is steeds de laatst gedeponeerde versie of de versie die van kracht was tijdens het tot stand komen van de overeenkomst.





Klachtafhandeling


  1. Heeft de klant een klacht over de behandeling of een cursus, dan dient deze zo spoedig mogelijk, maar minimaal binnen 5 werkdagen na ontdekking, schriftelijk per e-mail, via de telefoon bijv whats-app en website contactformulier gemeld te worden bij Herupa
  2. Herupa moet binnen 5 werkdagen een passend antwoord geven op de klacht.
  3. Is een klacht gegrond, dan zal Herupa de gezichtsbehandeling opnieuw uitvoeren, zoals men overeengekomen is. Is dit volgens de klant zinloos, dan dient de klant dit schriftelijk kenbaar te maken.
  4. Komt Herupa en de klant niet tot overeenstemming, dan kan de klant de klacht voorleggen aan de wetgever of een mediator.


Share by: